اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۳۲۹

محجوب در اولین مسابقه مقابل ژاپن باخت و حذف شد

محجوب در اولین مسابقه مقابل ژاپن باخت و حذف شد
جوادمحجوب نماینده وزن 100+کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه خود مقابل حریف ژاپنی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
۱۵:۱۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

سومین روز از دومین مرحله رقابت‌های جودو گرنداسلم در سال 2018 که با حضور 446 جودوکار از 65 کشور در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار شد.

در ادامه مسابقات،‌ جواد محجوب  نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان، دور نخست به مصاف نماینده ژاپن رفت و در مدت یک دقیقه و ۴۹ ثانیه ضربه فنی و از دور مسابقات حذف شد.

روز گذشته سعید ملایی در وزن 81-کیلوگرم در گام نخست جودوکار لهستانی دارنده نشان طلا گرند پری سامسون را از پیش رو برداشت و در ادامه جودوکار گرجستانی  را ایپون کرد. ملایی در گام سوم جودوکار انگلستانی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نایب قهرمان اروپا در سال 2017 از کشور میزبان فینالیست شد. جوان شایسته جودو ایران در فینال جودوکار فرانسوی را ایپون کرد و طلایی شد.

محمد بریمانلو، نماینده وزن ۷۳ کیلوگرم جودوی ایران در رقابت‌های گرنداسلم دوسلدورف در دور نخست باید به مصاف حریف آمریکایی می‌رفت، اما او از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

جودوکار آمریکایی نیز از حضور در این رقابت‌ها به دلایل فنی انصراف داد تا حریف اسراییلی بدون مباره به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

پرونده تیم ملی سه نفر جودوی ایران با کسب یک مدال طلا بسته شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین